2017. április 1., szombat

Uragiri wa boku no namae wo shitteiru Luka Crosszeria drawing art 裏切りは私の名前ルカ=クロスゼリアを知っています 描画

Uragiri wa boku no namae wo shitteiru Luka Crosszeria drawing art 裏切りは私の名前ルカ=クロスゼリアを知っています 描画

Luka Crosszeria -t egy volt barátnőmnek rajzóltam. Mivel szerettem volna kedveskedni neki. Hisz eléggé betegeskedő volt. Úgy éreztem muszály valamit tennem a mosolyáért. Persze mondjuk az is közrejátszott hogy volt rajzolási verseny az egyik oldalon. Oda is beneveztem vele. Nem nyertem. Azért vannak sokkal jobbak is. Azért a móka kedvéért ... jó valahol azért reménykedtem ... de ki nem tesz ilyet xD.
Térjünk vissza az animere. Nos nekem nemjött be az anime. Manga -ba sokkal jobban kedvelem. Ott minden "részletesebb" ha értitek mire célzok. Luka -nak a testvére sokkal vonzóbb a számomra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése