2017. április 3., hétfő

Albino piton art albino piton drawing albino piton rajz kígyó ヘビ アルビノのヘビ ( 描画 アート お絵かき )

Albino piton art albino piton drawing albino piton rajz kígyó
ヘビ アルビノのヘビ ( 描画 アート  お絵かき )

Egész eddigi életemben imádtam kígyókat. Csodálatosan szép színekben tudnak pompázni. Mérgeskígyó vagy roppantó kígyóról is beszélünk, egy király kobra a csukjàján lévő két citrom sárga pöttyel is ugyanolyan tekintélyt parancsol. Mint a fekete mamba aminek a szálya belseje fekete, a színe pedig szűrkés,  legalábbis amit eddig láttam a feje alakja koporsó alakú. Azért térjünk vissza pitonokra. A szívemnek kedves albino tigris piton az élénk színével fogott meg. Az albino pitonok lehetnek hó fehérek is. Mint az albínó nyulak piros szemmel. Azok is szépek de azt hallottam hogy ők nem látnak jól mint a társaik akik rendes formás kis nyuszik.
Vissza a rajzhoz mert megint elkalandoztam. Az első kígyó rajzom amit egy kis fotóról rajzóltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése