2017. április 3., hétfő

The Gazette Matsumoto Takanori Ruki rajz The Gazette Matsumoto Takanori Ruki drawing The Gazette Matsumoto Art 描画ルキ ルキ アート

The Gazette Matsumoto Takanori Ruki rajz The Gazette Matsumoto Takanori Ruki drawing
The Gazette Matsumoto Art
描画ルキ ルキ アート


Első pórtré képem amit be is fejeztem. Nagyon nehéz volt nekem a rajzolása. Mivel több hónapig csak fekhettem az ágyamban a sebem miatt ami sosem fog begyógyúlni. Hát akkor mit tudsz csinálni rajzólj vagy dalszöveget írj. Mind a kettőt csináltam de dalszöveget azért rajz oldalamra nem teszem ki.
A lényeg a lényeg. The Gazette egy visual kei j rock együttes. Ruki pedig az együttes énekese. Nem hétköznapi a hangja. Még azok is megértik mit akar mondani dalaival akik még egy szót sem értenek japán nyelven. Nekem fontos személy az életemben. A példaképem. Nem volt kérdés egyszer a ceruzám alà kerüljön. Annyira nem sikerült mint amennyire szerettem volna. De olyannak mint én akinek akaratlan mozgása van. Gyönyörűnek mondható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése