2017. november 1., szerda

Halloween sebkészítés 2017 Halloween wound dressing 2017 Halloween wound makeup 2017

Halloween sebkészítés 2017 november 1 11:00 - 22:05 ig

Halloween wound dressing 2017

Halloween wound makeup 2017
Sziasztok.

Szeretném kicsit bővíteni a tudásomat. Így belekezdtem a horror sminkek horror sebek készítésébe. Íme az első sminkkel készített égési sérülés elkészitése.
Én először megpróbáltam megrajzólni szájkontúr ceruzával a közép részt. Utána amit el tudtok képzelni. Ahány színes rúzsom van. Krémes rúzstól a szilárd rúzsokig. Minden színt felhasználtam. Még a csillámossakat is. Elején nem gondoltam volna össze jön. Nem akart kialakulni az a látványos szín tudjátok. Véres igazi seb alakuljon ki. Le a kalappal azok előtt akik erre szakosodtak. Nehéz legalábbis számomra. Akaratlan ideg mozgás miatt. Azért igyekeztem ☺.
Fogadjátok szeretettel. Tanácsaitokat várom. Köszönöm. 💖











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése