2017. március 30., csütörtök

Bleach Hitsugaya Toushiro rajz Bleach Hitsugaya Toushiro drawing art 日番谷冬獅郎 描画


Bleach Hitsugaya Toushiro rajz
Bleach Hitsugaya Toushiro drawing art
日番谷冬獅郎 描画

Bleach anime azért fogott meg mert magam hiszek a szellemekbe démonokba vámpírokba farkasember vérfarkas ki hogy hívja sorolhatnám a végtelenségig. Akár abba is hiszek következő életbe vagy hogy valami más voltál az előző életedben. Esetleg lehet tudtam a lábamon járni abba az életbe. Talán a következőbe fogok tudni menni. Most mindenkinek szíve joga ezek utan mit gondol rólam.
Térjünk vissza az animehez. Bleach Hitsugaya Toushiro -ja azért fogott meg mert én is kicsi törpeméretű vagyok mint Ruki is kis apró emberke xD. Engem is kiborít ha kimondják azt " jaj de kis édes vagy " "olyan pici". Szóval együtt érzek Toushiro -val és Ruki -val.
Azonban Hitsugaya -t azért rajzóltam le mert könyörgött egy kisfiú jobban mondva szekált ezzel a mondattal "Persze nem is tudsz te rajzólni. Na hadlássam."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése